BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hos Park & Vej, Struer Kommune, søger vi to medarbejdere til vores nyoprettede rottebekæmpelsesteam. Er det dig? Har du lysten og evnen til at bidrage til at skabe og indgå i et fagligt dygtigt team i en kommune, hvor vi sætter service og kvalitet i opgaveløsningen højt? - så har vi en ledig plads i Park & Vej, Struer Kommune.
Hvem er du?
Du har som minimum nogle års erfaring med rottebekæmpelse fra tidligere job og er autoriseret rottebekæmper. Du trives med en bred kontaktflade - såvel kollegaer med forskellige fagligheder, samarbejdspartnere og borgere i et lokalsamfund med stor drivkraft. Du er villig til at lære nyt og i ’stille’ perioder indgå i Park & Vejs øvrige opgaver.
Vi forventer, at du:
- er autoriseret rottebekæmper
- bidrager positivt til samarbejdet, både i forhold til kolleger samt andre samarbejdspartnere
- er serviceminded, ansvarsbevidst og formår at have borgeren/brugeren i centrum
- udviser initiativ, fleksibilitet og kan tænke i nye baner
- kan arbejde selvstændig, men også i grupper
- har gode IT-kompetencer på brugerniveau og kan sikre løbende registrering
- har kørekort til bil
Om stillingen
Rottebekæmpelsen hos Park & Vej bliver organiseret i ét dedikeret team bestående af to faste bekæmpere, to faste afløser og minimum én ekstra afløser. De to opslåede stillinger angår de to faste bekæmpere. Som del af rottebekæmpelsesteamet vil du indgå i et medstyrende team men i det daglige, vil du primært skulle løse selvstændige bekæmpelsesopgaver.
Én af de to faste bekæmpere skal fungere som teamleder og vil i samarbejde med lederen for Park & Vej have ansvar for faglig ledelse og koordinering af opgaverne. Teamlederen vil være den primære kontaktperson i den daglige kommunikation mellem Miljøafdelingen (bestiller) og Park & Vej.
Bekæmpelsen opdeles geografisk. Én bekæmper for således fast ansvaret for den nordlige del af kommunen (Bremdal, Humlum, Thyholm...), imens én får ansvar for den sydlige del (Struer og opland). Den endelige geografiske opdeling aftales på baggrund af den faktiske fordeling af arbejdsmængden.
Som del af rottebekæmpelsesteamet vil du indgå i en vagtordning. Inden for normal arbejdstid passes vagttelefonen af teamlederen, mens teamets 5 bekæmpere deler vagten uden for normal arbejdstid.
Park & Vej ønsker at have én fast tilknyttet rottehund. Derfor vil ansøgere med ”rottehund” eller ansøgere som er villige til, at erhverve ”rottehund” vil blive foretrukket til den ene af de to vakante stillinger.
Da omfanget af bekæmpelsesindsatsen varierer over året, skal du være villig til at løse andre opgaver inden for Park & Vejs arbejdsfelt. Opgaverne kan i noget omfang tilpasses dine ønsker. Stillingerne er fuldtidsstillinger men ønsker den rigtige kandidat at arbejde på nedsat tid, er det også en mulighed.
Vi tilbyder
- et job med mange udfordringer, hvor der stilles krav og tildeles ansvar
- direkte medindflydelse på den daglige opgaveløsning
- en arbejdsplads, der har fokus på arbejdsmiljø og udvikling af medarbejdernes kompetencer
- et godt og spændende arbejdsklima med gode og hjælpsomme arbejdskollegaer
- et job med faste arbejdstider og fast mødested
- gode muligheder for efteruddannelse
- mulighed for deltagelse i ERFA-gruppe med rottebekæmpelse som fokus
- mulighed for at deltager i vinterberedskabet, evt. som afløser
- gode fysiske rammer herunder fast bil med det for opgaven nødvendige materiel
Ansøgningsfrist 22. februar 2024 og samtaler forventes afholdt den 26. og 27. februar 2024.
Yderligere oplysning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder for Park & Vej Nicklas Eugene Kirk Ibsen på telefon 21241595 eller Koordinator Mette Ricardo Wodstrup på telefon 96848439. Det er ligeledes muligt at rekvirere relevant materiale. Tiltrædelse den 1. april 2024 eller efter aftale. Den ugentlig arbejdstid er som udgangspunkt på 37 timer og løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den gældende overenskomst. Struer Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, eller etnisk tilhørsforhold at søge.
Hvem er vi?
I Struer Kommune er det opgaven, der sætter holdet. Det er din faglighed og gode dømmekraft, der skal være fundamentet for det samspil, du skaber med borgeren og virksomhederne.
Sammen skaber vi stærke partnerskaber og er fælles om at udvikle fremtidens velfærd. Men hvad er fremtidens velfærd? Vi har ikke svarende alene. Derfor skal vi have medarbejdere, der sætter spørgsmålstegn og borgere og virksomheder, som udfordrer. Vi stiller krav til os selv, men vi forventer ligeledes noget af borgerne og virksomhederne. Gode løsninger kommer, når alle bidrager til fællesskabet.
Læs mere om Struer Kommune
Lydens By
Vi er Lydens By. Lyden er en inspirationskilde til nye projekter og initiativer, der kan realisere kommunens vækstpotentialer og styrkepositioner til et lokalsamfund, som mennesker har lyst til at besøge, arbejde og bo i.
For os er det naturligt at vores byudvikling tager udgangspunkt i lyd, og vores kunstværker bruger lyden aktivt. Vi arbejder med, hvordan lyd påvirker livskvaliteten positivt hos demente, indlæring hos børn eller fraværet af lyd skaber arbejdsglæde.
Lyd er i vores DNA.Læs mere om vores visioner og strategier.
Går du med flyttetanker?
Du har lyst til at søge ovenstående stilling, men er lidt i tvivl om, hvilke muligheder du har for at flytte til? Måske er det nødvendigt, at din partner også finder job i området? Struer Kommune har en Tilflytterservice, hvor du eller din partner ganske gratis og uforpligtende kan få direkte og personlig hjælp, hvis du går med overvejelser om at flytte til Struer. Kontakt Tilflytterservice på tilflytterservice@struer.dk eller 96 84 87 94.
Du er også velkommen til at søge inspiration på www.flyttilstruer.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Struer Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Struer Kommune, Farvervej, 3, 7600 Struer
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982924