Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du holde styr på budget og økonomi i et livligt hus, hvor ikke to dage er ens? Se her!

Kompetent og selvstændig administrativ medarbejder til Struer Skolehjem. 

Struer Skolehjem søger en administrativ medarbejder med kompetencer og erfaring indenfor administration og økonomi. Du kan arbejdet selvstændigt og er skarp til selv at spotte behov for handling inden for dit arbejdsområde. 

Du skal kunne motiveres af at løse mange og forskelligartede opgaver i en omskiftelig hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Struer Skolehjem er i gang med en større organisationsudvikling med fokus på fremtidens Struer Skolehjem. I den forbindelse ændres bla. ledelsesform og håndtering af administrative opgaver, og derfor er stillingsindholdet for denne administrative medarbejder stadig under udformning.

Men dine opgaver bliver for eksempel at:

  • understøtte ledelsesteamet i de økonomiske strategier med beregninger og budgetter
  • udarbejde økonomiopgørelser og analyser
  • håndtere øvrige daglige økonomiopgaver (budgetlægning/opfølgning fakturabehandling, rejseafregninger og månedsopfølgninger, rapporter m.m.)
  • bogføre og afstemme (herunder kreditorbilag mv.)
  • håndtere bilag og refusioner i forhold til indkøb, barsler og puljer mv.
  • udføre analyse- og planlægningsopgaver som understøttelse til ledelsesteamet
  • indgå i projekt- og udviklingsopgaver
  • håndtere opgaver i forbindelse med tilsyn fra myndigheder
  • håndtere personaleadministration (f.eks. oprette ansættelser, registrering af ferie, sygdom og andet fravær, IT-oprettelser)
  • udarbejde grundvagtplaner, udrulning af disse samt registrere ændringer i vagtplan
  • være ansvarlig for indkøb af kontorartikler mv.

Hvem er du?

Vi søger en medarbejder med administrativ erfaring og flair for økonomi. Du er serviceminded, struktureret, har en veludviklet ordenssans og kan prioritere og skabe struktur i dine arbejdsopgaver. Du kan tage ansvar og aktivt bidrage i udviklingsprojekter og processer.

Du er fortrolig med it-systemer og har gerne erfaring med OPUS, vagtplan, Nexus og Excel. Du er stærk i skriftlig kommunikation – og kan understøtte ledelsesteamet samt medarbejdere i kvalitetssikring af dokumentation, formidling mv. 

Du har en relevant uddannelse og erfaring, som giver dig kompetencerne til at arbejde i en organisation som vores, hvor styringsformen er kendetegnet ved et ledelsesteam og en bestyrelse – og med et tæt driftssamarbejde med Struer Kommune.

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt job med en høj grad af selvstændighed og indflydelse på opgaveløsningen
  • Dygtige og motiverede kollegaer 
  • En dagligdag præget af en fri og uformel omgangstone
  • Tæt samarbejde med ledelsen

Hvem er vi?

Struer Skolehjem er en selvejende døgninstitution, der har driftsoverenskomst med Struer Kommune.

 

Institutionen er normeret til 27 døgn elever og 5 aflastningspladser. Derudover har vi intern skole – Godthåbsvejens Skole, som er normeret til 22 elever. Der er ansat ca. 55 medarbejdere.

 

Der er et ledelsesteam på to, som du vil få et tæt samarbejde med.

 

Du kan læse mere om Struer Skolehjem her:  www.struer-skolehjem.dk

Om stillingen:

Der er tale om en fast stilling på 25 timer om ugen.

Ansættelsen sker i henhold til forhandlingsberettigede overenskomst.

Stillingen ønskes besat senest 1. september gerne medio august 2023.

Ansøgningsfrist er den 18. juli 2023.

Ansøgningen skal indeholde CV, eksamensbevis, referencer m.m. 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 30. 

Yderligere oplysninger fås hos konst. forstander Henrik Bitsch tlf. 96 84 24 00 mail hebi@struer.dk  eller konst. viceforstander Anette Kjeld Toft tlf. 24 88 02 56 25 mail anettekt@struer.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Struer Kommune, Godthåbsvej, 15, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://struerkommune.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder/3lcgvo/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854762

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet