BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du trives i en omskiftelig hverdag, hvor humor og holdånd er afgørende elementer, og hvis du er imødekommende og serviceminded, så skal du måske være barselsvikar for vores dygtige skolesekretær på Limfjordsskolen.
På Limfjordsskolen søger vi en sekretær, der kan tiltræde senest den 15. november 2024, men gerne 1. november, så vi kan lave oplæring.
Som sekretær på Limfjordsskolen vil du indgå i et tæt, udviklende og forpligtende samarbejde med skolens anden skolesekretær på et kontor med flere ledere i forskellige lederstillinger. Du vil referere til skolelederen.
På Limfjordsskolen har vi 600 elever og 135 ansatte. Vi er en mangfoldig skole og har både specialklasser og modtagelsesklasser som en del af vores skoletilbud.
Du vil være den, mange møder som den første, når personale, elever og forældre henvender sig. Derfor er det også væsentligt, at du kan smile til alle – også i telefonen, og har svar - eller finder svar - på rigtig mange spørgsmål fra ledelse, medarbejdere, elever og forældre.
Personen vi søger:
- Har flair for IT og har helst kendskab til AULA, TEA og SBSYS.
- Har gode kommunikative evner – både i tale og på skrift
- Er fleksibel og god til at planlægge/prioritere opgaverne
- Kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
- Er selvstændig, initiativrig og tager ansvar
- Har mod på de mange opgaver, der opstår pludseligt
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Elevadministration
- Fraværsregistrering på medarbejdere ved sygdom, ferie-/fridage m.v.
- Vikardækning
- Administration af befordring
- Håndtering af skolens digitale postkasse
- Indkøb
- Indskrivning af elever, registreringer og håndtering af elevmapper
- Telefonbetjening
- Servicering af dem, der henvender sig på kontoret
- Andre administrative og praktiske opgaver
Om dig
Du kan være uddannet kommunom eller have et tilsvarende uddannelsesniveau fra den offentlige eller den private sektor. Det vil være en stor fordel, hvis du har arbejdet på en skole før og har kendskab til systemer og arbejdsgange.
Arbejdstid og ansættelsesvilkår
Stillingen er en tidsbegrænset stilling (barselsvikariat) på 32 timer, hvor årsnomen fordeles henover 42 uger, så du arbejder lidt mere i disse uger for at holde fri i skolens ferieperioder.
Arbejdstiden placeres mandage til torsdage 07.00-14.00 og fredage 07.00-13.30.
Det vil sige, at arbejdstiden følger skoleåret og skoleferier. I perioder vil arbejdsugen enten være kortere eller længere afhængig af skoleårets gang.
Ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfristen er 9. september 2024, kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag 18 september fra kl. 14.
Har du spørgsmål, kan du henvende dig til skoleleder Casper Sand på tlf. 22481570 eller på mail caspers@struer.dk eller til skolesekretær Anja Knop Trans på tlf. 96848668.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Struer Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Struer Kommune, Drøwten, 1, 7600 Struer
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101717