Er du udpræget serviceorienteret, og evner du at bevare både roen og humøret i en uforudsigelig og hektisk hverdag? Så er det dig, vi søger.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du udpræget serviceorienteret, og evner du at bevare både roen og humøret i en uforudsigelig og hektisk hverdag? Så er det dig, vi søger. til Sundhed og Omsorg
Sundhed og Omsorg søger en erfaren assistent til administrativt arbejde på fire af kommunens plejecentre kombineret med ansættelse i Udvikling og Administration.

Der er tale om en unik og spændende stilling med selvstændigt ansvar og med mulighed for stor indflydelse på at forme stillingen.

3½ dag om ugen arbejder du på 4 plejecentre i kommunen, 1½ dag om ugen arbejder du i Udvikling og Administration med opgaver der har sin placering her.

Tre af de fire plejecentre er beliggende i Struer by, mens et plejecenter er beliggende i Hvidbjerg på Thyholm – Udvikling og Administration har arbejdssted i Velfærdshuset i Struer.

Dine vigtigste arbejdsopgaver bliver at

  • Varetage opgaver på det personaleadministrative område som f.eks. udarbejdelse af stillingsopslag, administrative opgaver i forbindelse med ansættelse af personale, i relevant omfang samt foretage registreringer i vores vagtplansystem
  • Lettere økonomiopgaver
  • Ad hoc udarbejdelse af forskellige materialer rettet mod borgere, pårørende samt udarbejdelse af dagsordener og referater
  • Webredaktør for Sundhed og Omsorg i samarbejde med kollega

Vi søger en kollega, som

  • er kontoruddannet og har nogle års praktisk erfaring med arbejdet i en administrativ afdeling
  • har gode kommunikationsevner såvel mundtligt som skriftligt
  • er IT-minded og har flair og interesse for devices
  • har erfaring med Opus Vagtplan eller andet vagtplanlægningssystem samt viden om generelle overenskomstmæssige forhold som arbejdstids- og fraværsregler
  • er positiv, udadvendt og serviceminded
  • er fleksibel og trives bedst i en uforudsigelig og til tider hektisk hverdag

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt og er med start senest den 1. april 2024.

Arbejdstiden er fordelt på ugens fem hverdage – dagligt mellem 8 og 15.30.

Der er flekstid.

Ansvars- og kompetencebeskrivelse for stillingen kan rekvireres på sundhed-omsorg@struer.dk

Du vil organisatorisk have tilknytning til Udvikling og Administration og samtidig have en af de ansatte plejehjemsledere som mentor.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen besvares ved henvendelse til leder af Udvikling og Administration Dorthe Høy på 22 13 23 93, eller funktionsleder for Enggårdcentret Anni Skov Kristensen på 20 67 28 58.

Struer Kommune er en røgfri arbejdsplads, så det er ikke tilladt at ryge i arbejdstiden.

Vi forventer at holde samtaler den 22. februar.
 

Hvem er vi?
I Struer Kommune er det opgaven, der sætter holdet. Det er din faglighed og gode dømmekraft, der skal være fundamentet for det samspil, du skaber med borgeren og virksomhederne.
Sammen skaber vi stærke partnerskaber og er fælles om at udvikle fremtidens velfærd. Men hvad er fremtidens velfærd? Vi har ikke svarende alene. Derfor skal vi have medarbejdere, der sætter spørgsmålstegn og borgere og virksomheder, som udfordrer. Vi stiller krav til os selv, men vi forventer ligeledes noget af borgerne og virksomhederne. Gode løsninger kommer, når alle bidrager til fællesskabet. 

Læs mere om Struer Kommune

Lydens By
Vi er Lydens By. Lyden er en inspirationskilde til nye projekter og initiativer, der kan realisere kommunens vækstpotentialer og styrkepositioner til et lokalsamfund, som mennesker har lyst til at besøge, arbejde og bo i.

For os er det naturligt at vores byudvikling tager udgangspunkt i lyd, og vores kunstværker bruger lyden aktivt. Vi arbejder med, hvordan lyd påvirker livskvaliteten positivt hos demente, indlæring hos børn eller fraværet af lyd skaber arbejdsglæde.

Lyd er i vores DNA.Læs mere om vores visioner og strategier.

Går du med flyttetanker?
Du har lyst til at søge ovenstående stilling, men er lidt i tvivl om, hvilke muligheder du har for at flytte til? Måske er det nødvendigt, at din partner også finder job i området? Struer Kommune har en Tilflytterservice, hvor du eller din partner ganske gratis og uforpligtende kan få direkte og personlig hjælp, hvis du går med overvejelser om at flytte til Struer. Kontakt Tilflytterservice på tilflytterservice@struer.dk eller 96 84 87 94. 

Du er også velkommen til at søge inspiration på www.flyttilstruer.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Struer Kommune, Peter Bangs Vej, 15, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981322

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet