Er du vores nye sagsbehandler i Persondata?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Skat er ikke enkelt - derfor har vi brug for dig.

Sætter du pris på en varieret hverdag med ansvar for egne arbejdsopgave og kolleger, der står klar med sparring og godt humør? Er du glad for Excel og tal, og har du lysten til at lære nyt? Så har du nu muligheden for at blive en del af holdet i Persondata 2, eIndkomst i Struer.

Vi tilbyder
Vi gør os hver dag umage for at skabe de bedste rammer for, at du kan have et værdifuldt arbejdsliv, hvor du kan udleve dit fulde potentiale – og samtidig have overskud til alt det andet vigtige i livet. Vi tilbyder fx:

  • Fleksibel arbejdstid og vilkår
  • Betalt frokostpause
  • Skræddersyet onboardingprogram
  • Bred palet af muligheder for videre- og efteruddannelse
  • Personaleforening og ”HUS” der forestår fællesaktiviteter
  • Et trivselsudvalg der bidrager til at gøre arbejdsdagen lidt sjovere
Du bliver en del af en alsidig enhed med stor borger- og virksomhedskontakt. Du kommer til at arbejde sammen med et engageret team, hvor alle bidrager målrettet og optimalt i forhold til enhedens opgaver i Skattestyrelsen. Din arbejdsdag vil blive både udfordrende og varieret.

Hele det offentlige udbetalingssystem, fx udbetaling Danmark, kommunerne, ATP, SU og A-kasser benytter i stigende omfang data fra eIndkomstsystemet. Dataene i eIndkomstsystemet bruges også internt i Skatteforvaltningen til bl.a. forskuds- og årsopgørelse, det er derfor af stor vigtighed, at det er de korrekte data, der fremgår af systemet.

Dine arbejdsopgaver vil være

  • Konkret sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte indberetninger i eIndkomstsystemet
  • Vejledning og information til virksomheder om eIndkomstsystemet
Derudover er der mulighed for deltagelse i opgaver, som er mere udviklingsorienterede i forhold til fx procesforandringer og strategi.

Sagsbehandler, Nanna Andreasen, fortæller om sit job hos Persondata 2:

Jeg sætter pris på mine arbejdsopgaver og ansvaret for disse i min hverdag. Min arbejdsdag planlægger jeg selv, således jeg når mine mål. Det er motiverende for mig at føle, at jeg bidrager til vores fælles mål, og den følelse har jeg hver gang jeg afslutter en sag. Det er også meget vigtigt for mig, at jeg har gode kollegaer, der kan hjælpe mig, og at jeg har en arbejdsplads, der er fleksibel og passer til der, hvor jeg er i mit liv.

Onboarding
Skat er ikke enkelt, derfor skal du i forbindelse med din opstart hos os deltage i et onboardingprogram, som skal sikre, at du hurtigt opnår den baggrundsviden, som er nødvendig for at kunne udføre dine arbejdsopgaver og samtidig får en god tilknytning til både din enhed, Persondata og Skattestyrelsen som arbejdsplads. På den måde skal onboardingprogrammet bidrage til, at du føler dig tryg og sikker i din rolle, og at du får en god begyndelse i din karriere ved Skattestyrelsen.

Programmet består af en kombination af egne opgaver, sidemandsoplæring, e-læringsmoduler, webinarer samt kursusdage.

Hvem er du?
Vi er på udkig efter en holdspiller med et stort engagement og gode kommunikative evner. Du skal have god forståelse for tal og lovgivning.

Du kommunikerer ubesværet og præcist både skriftligt og mundtligt med såvel borgere og virksomheder. Du er struktureret, god til at planlægge og ansvarsbevidst. Du sætter pris på en arbejdsplads, hvor der er rum til humor, højt til loftet og hvor en fri omgangstone er en selvfølgelighed.

Herudover ser vi gerne, at:

  • Du har en baggrund som finansøkonom, professionsbachelor i Skat, sagsbehandler fra en offentlig forvaltning, lønadministration, bank eller lignende
  • Er detaljeorienteret og nysgerrig
  • Du bidrager aktivt til den gode trivsel og arbejdsglæde
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, dit CV og eksamenspapirer via linket ”Søg stillingen” senest den 7. januar 2024.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Belinda Bækgaard Jakobsen på telefon 72 38 84 23.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 11. januar 2024.

En eventuel 2. samtale vil finde sted den 16. januar 2024. Der vil i forbindelse med rekrutteringsforløbet blive indhentet referencer samt anvendt personligheds- og logiktest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din fysiske arbejdsplads bliver Fabriksvej 13, 7600 Struer.

Tiltrædelse er pr. 1. marts 2024 eller efter aftale.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Struer, Fabriksvej, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959866

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook