Piccoline til kommunalt jobcenter søger positiv og serviceminded teamplayer til telefonpasning og administrative opgaver.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Planlægger du et sabbatår? Overvejer du en uddannelse indenfor kontor? Så har vi jobbet til dig!

Vores fantastiske piccoline skal læse videre og vi har derfor en spændende stilling ledig, hvor du får mulighed for at få indblik i det administrative område og hvad det vil sige at arbejde i en kommune. 

Opgaverne

Din primære opgaver er telefonpasning og omstilling.

Du vil være den første borgerne taler med, når de ringer til jobcenteret. Det er derfor vigtigt at du er venlig og servicemindet. Dit job vil være at hjælpe borgeren eller stille videre til den der kan. 

Derudover vil du få en understøttende funktion i forhold til jobrådgiverne. Det vil f.eks. være din opgave at kontakte borgere for at aflyse samtaler for fraværende kollegaer. Desuden vil der være lettere administrative opgaver, som du også vil kunne have indflydelse på.   

Hvem er du? 

Du er over 18 år, har afsluttet din ungdomsuddannelse og forventer at tage et sabbatår. 

Du er en positiv, serviceminded, udadvendt person – der møder omverdenen med et smil på læben – og ikke mindst i stemmen. Du er god til engelsk. Du kan håndtere utilfredse borgere på en respektfuld måde. Du kan arbejde selvstændigt og er pligtopfyldende. Du kan holde flere opgaver i gang samtidig uden at miste overblikket – også selvom du jævnligt bliver afbrudt i dit arbejde. 

Det tilbyder vi

En 1-årig ansættelse med base i jobcenteret. Her er humøret højt og arbejdsmiljøet godt. Du vil få muligheden for at få et godt indblik i hvad det vil sige at arbejde indenfor det administrative område og i en kommune. Vi garanterer søde kollegaer og grundig oplæring.  

Center for arbejdsmarked og borgerservice består af to afdelinger – Jobcenter og borgerservice. Begge afdelinger bor i Velfærdshuset. Vi er ca. 65 ansatte – hvoraf ca. 40 er ansat i jobcenteret. 

Løn og ansættelsesforhold

Startdatoen er mandag d. 22. juli 2024. Den første halvanden uge vil du følge vores nuværende piccoline, så vi sikrer en god oplæring. 

Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse af ét års varighed i center for i Arbejdsmarked og Borgerservice.

Yderligere oplysninger

Er du interesseret, så er du velkommen til at ringe til teamleder Tina Petersen på 20 53 70 40 og høre mere om stillingen. Fra d. 27. maj til 4. juni kan teamleder Malene Bagge kontaktes på tlf.: 25 73 91 69. 

 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er d. 19. juni 2024 kl. 12:00. samtaler forventes afholdt d. 25. juni 2024. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Struer Kommune, Peter Bangs Vej, 15, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057002

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook