Social- og sundhedsassistent m/funktion som planlægger.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Privathjælpen Stuer søger en social- og sundhedsassistent, med planlæggerfunktion.

Privathjælpen servicerer borgere i hele Struer kommune,med hjemmepleje, under frit-valgsordningen.

Vi tilbyder en stilling på på gennemsnitlig 35 timer pr.uge.

Du vil indgå i et rul hvor du arbejder hver 2. weekend, eller efter behov.

Vi har brug for dig fra den 1. marts 2024 eller snarest derefter.

Som planlægger varetager du en vital funktion i forhold til at understøtte arbejdet med at sikre et godt arbejdsmiljø, en god kvalitet overfor de mennesker vi kommer hos samt i forhold til at sikre budgetoverholdelse og en effektiv økonmisk styring. Det gør du bla. ved, i samarbejde med kollegaerne og at udarbejde sammenhængende kørelister.

Som planlægger skal du være indstillet på at arbejde tæt sammen med de øvrige planlæggere, kollegaer og ledelsen.

Din primære arbejdstid er indenfor dagtimerne på hverdage med en mødetid kl. 06:30, men der kan forekomme vekslende mødetider samt weekend- og helligdagsarbejde.

Dine primære opgaver vil bla. være:

  • at tilrettelægge kollegaernes kørelister og arbejdsplaner. 
  • daglig kontakt med kollegaer og borgere i forhold til planlægning, flytning af besøg mm.
  • at bistå den daglige leder med relevante opgaver og være en tæt samarbejdspartner for ledelsen.
  • administrative opgaver og forefaldende kontorarbejde, herunder bla. elektronisk dokumentering samt superbruger på systemet NEXUS.
  • at indgå i et konstruktiv samarbejde med øvrige administative kollegaer og tage over på hinandens opgaver ved ferie, sygdom mm. 
  • besvare opringning fra vores borgere, pårørende samt relevante samarbejdspartnere.
  • indgå i introduktionen af nye medarbejdere.
  • indgå i kørelister ved behov - både for at bevare dine kompetencer, deltage i opgaveløsninger ved force majeure og for at løbende kavlificere og dygtiggære dig ift. den gode planlægning af kørelisterne. Dermed kan du kvalificere kørelisten bedst muligt både fagligt og planlægningsmæssigt.

Vi forventer at du:

  • har udannelse som minimum social- og sundhedsassistent.
  • har flair for it og kan anvende Microsoft Office pakken.
  • kan anvende omsorgssystemet Nexus, og muligvis har kendskab til Palnday løn- og personalesystem.
  • arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen og for effektiv arbejdstilrettelæggelse.
  • kan have mange bolde i luften og mestrer det store overblik.
  • er stærkt faglig funderet og en god rollemodel for kollegaerne.
  • har kendskab til både servicelovs- og sundhedslovsydelser.
  • kendskab til FMK og FSIII og kan vurdere/agere ift. opgaveoverdragelse i tæt dialog med relevante samarbejdspatnere.
  • kan agumentere fagligt og konstruktivt med relevante samarbejdspartnere ifm. opgaveløsningerne.
  • kan indgå i et tværfagligt samarbejde med sygeplejen, myndig m.fl.
  • er klar på faglig udvikling.
  • har kørekort.

På det personlige plan er du god til:

  • at kommunikere, er lyttende og serviceminded.
  • at kunne tænke klart og bevare overblikket i pressede situationer,
  • at du er en holdspiller, der motiveres af at skabe resultater i fællesksabet med andre.
  • at tage hånd om opgaver og situationer, som forekommer akut og som kræver din fleksibilitet.
  • at du trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor 2 dage sjældent er ens.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Privathjælpen Struer ApS, Fælledvej, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975672

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet