Social- og sundhedsassistent til Ældrecentret Solvang: Skab trivsel og nærvær hos vores ældre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

”På Ældrecentret Solvang skaber vi rammerne for den enkelte beboers trivsel”

Vi søger social- og sundhedsassistent 30-32 timer pr. uge med vagt hver 2. weekend eller 2 weekender ud af 6, til Ældrecentret Solvang i Hvidbjerg på Thyholm pr. 1. august 2024 eller snarest derefter.

Vi tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau
  • Mulighed for at udvikle dine kompetencer og dit talent for pleje- og sygeplejeopgaver
  • Evt. funktionen som vores nye Nexus-superbruger, hvis du har flair for IT-systemer
  • Et nært samarbejde med gode og dygtige kolleger, der forstår at sætte relationen før opgaven
  • Kolleger, der yder personcentreret omsorg, hvor beboerkonferencer er en arbejdsmetode bl.a. med fokus på at reducere brugen af antipsykotisk medicin
  • Et introduktionsforløb, hvor du vil blive tilknyttet en mentor, så du sikres en god oplæring i forhold til beboerne, dit team, omsorgsjournal mm. og opfølgning fra funktionsleder
  • Et hus hvor vi holder timeout for at holde fokus på det gode arbejdsmiljø hver dag hele døgnet
  • En arbejdsplads, hvor humoren er en naturlig ingrediens
  • Mulighed for afholdelse af 3 sammenhængende ugers sommerferie

Vi ønsker os en kollega, der:

  • Vil medvirke til at vores beboere har et godt liv, hvor de oplever værdighed, livskvalitet, tryghed, sikkerhed og selvbestemmelse til det sidste
  • Kan skabe nærvær og relationer til vores ældre borgere og deres pårørende
  • Forstår at udnytte ledige stunder til små aktiviteter eller til at holde en fest
  • Måske har et særligt interessefelt, der kan komme vores beboere til gode
  • Kan udvise engagement, initiativ, ansvarlighed og selvstændighed
  • Medvirker aktivt til trivsel og arbejdsglæde på plejecentret

Lidt om os:

Ældrecentret Solvang har adresse på Rolighedsvej 1, Hvidbjerg, 7790 Thyholm. Vi har 40 faste lejligheder og 2 midlertidige pladser. Ældrecentret er delt i 2 teams og man har som medarbejder tilknytning til primært det ene team. Vores omsorgsjournalsystem er Nexus og vi bruger VAR-Healthcare. Vi er ca. 35 medarbejdere fordelt på to teams, bestående af sygeplejersker, pædagog, husassistenter, social- og sundhedsassistenter, samt social- og sundhedshjælpere. Vi har et nært samarbejde med kostområdet. Vi forpligter os på at efterleve Struer Kommunes Værdighedspolitik 2021. Vi har gode omgivelser inde og ude. Vi har en musikhave, vilde blomsterbede, cykler og bus. Vi er uddannelsessted for social- og sundhedshjælper- og assistentelever. Solvangs Vennekreds består af frivillige, hvis hjælp i høj grad kommer vores beboere til gode.

Ansøgning: Vi håber, at dette har vakt din interesse. Ansøgning skal ske elektronisk via linket og der medsendes CV og eksamensbevis.

Ansøgningsfrist:
- er fredag den 5. juli 2024 kl. 8.00. Vær opmærksom på, at vi afholder ansættelsessamtaler løbende, som vi modtager ansøgninger og senest fredag den 12. juli 2024.
Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte: Sygeplejerske Birthe Burghardt på telefon 61 89 28 41 eller mail: bbu@Struer.dk eller funktionsleder Ruth Siersbæk (efter uge 23) på telefon 22 54 41 31 eller mail: ruths@Struer.dk 

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den gældende overenskomst. Struer Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, eller etnisk tilhørsforhold at søge.

Hvem er vi?
I Struer Kommune er det opgaven, der sætter holdet. Det er din faglighed og gode dømmekraft, der skal være fundamentet for det samspil, du skaber med borgeren og virksomhederne.
Sammen skaber vi stærke partnerskaber og er fælles om at udvikle fremtidens velfærd. Men hvad er fremtidens velfærd? Vi har ikke svarende alene. Derfor skal vi have medarbejdere, der sætter spørgsmålstegn og borgere og virksomheder, som udfordrer. Vi stiller krav til os selv, men vi forventer ligeledes noget af borgerne og virksomhederne. Gode løsninger kommer, når alle bidrager til fællesskabet. 

Læs mere om Struer Kommune

Lydens By
Vi er Lydens By. Lyden er en inspirationskilde til nye projekter og initiativer, der kan realisere kommunens vækstpotentialer og styrkepositioner til et lokalsamfund, som mennesker har lyst til at besøge, arbejde og bo i.

For os er det naturligt at vores byudvikling tager udgangspunkt i lyd, og vores kunstværker bruger lyden aktivt. Vi arbejder med, hvordan lyd påvirker livskvaliteten positivt hos demente, indlæring hos børn eller fraværet af lyd skaber arbejdsglæde.

Lyd er i vores DNA.Læs mere om vores visioner og strategier.

Går du med flyttetanker?
Du har lyst til at søge ovenstående stilling, men er lidt i tvivl om, hvilke muligheder du har for at flytte til? Måske er det nødvendigt, at din partner også finder job i området? Struer Kommune har en Tilflytterservice, hvor du eller din partner ganske gratis og uforpligtende kan få direkte og personlig hjælp, hvis du går med overvejelser om at flytte til Struer. Kontakt Tilflytterservice på tilflytterservice@struer.dk eller 96 84 87 94. 

Du er også velkommen til at søge inspiration på www.flyttilstruer.dk 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Struer Kommune, Rolighedsvej, 1, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059431

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook