BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer du om en spændende, udviklende og afvekslende hverdag med mulighed for ansvar og indflydelse samt en fleksibel arbejdsplads, der tager hensyn til balancen mellem privat- og arbejdsliv? Så bliv elev hos os!
Bliv en del af et stærkt fællesskab - få en uddannelse med mange muligheder
Som elev hos os får du en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration samt en spændende og afvekslende hverdag, hvor du anses som værende en medarbejder på lige fod med dine kollegaer.
Du bliver en del af et kollegialt fællesskab med et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på din trivsel i dagligdagen. Du vil få mange fagligt dygtige og engagerede kolleger, som du kan sparre med og som altid er villige til at hjælpe dig.
Derudover tilbyder vi en elevplads med;
- ansvar og udfordringer, som tilpasses dine faglige og personlige kompetencer
- mange kontaktflader i en stor forvaltning
- stor betydning, da du vil være med til at sikre finansieringen af det danske samfund
- mange karriere- og uddannelsesmuligheder
- plads til fritid og karriere. Hos os behøver du ikke vælge.
Arbejdsopgaver
Du skal i løbet af din kontoruddannelse igennem nogle specifikke fagområder såsom sagsbehandling, administration, økonomi og kommunikation. Din uddannelse vil derfor i samråd med dig blive tilrettelagt, så du får et ophold i flere kontorer og dermed får et bredt kendskab til vores forskellige arbejdsopgaver og til de fire specifikke fagområder.
Som elev i Skattestyrelsen er du med til at sikre, at borgere og virksomheder betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.
Eksempler på arbejdsopgaver kunne være:
- sagsbehandling af dødsboer
- sagsbehandling af gaver
- sagsbehandling af indberetninger fra arbejdsgiver
- sagsbehandling af årsopgørelser.
Du kan søge vores elevstillinger, hvis du synes ovenstående lyder spændende og samtidig opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration inden ansættelsesstart den 1. september 2024.
Du opfylder adgangskravene ved at have gennemført EUX eller HHX eller ved at have gennemført STX, HF eller HTX suppleret med et HGS/EUD/EUS-grundforløb. En HG afsluttet før 31/8-2015 kan i nogle tilfælde også opfylde adgangskravene.
Er du ældre end 25 år og har relevant erhvervserfaring eller uddannelse, skal dine kompetencer vurderes af en studievejleder, så dit uddannelsesforløb kan tilrettelægges bedst muligt for dig. Hvis du allerede har en realkompetencevurdering, bedes denne vedlagt din ansøgning
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamensbevis samt eventuelt yderligere materiale via linket ”Søg stillingen” senest søndag den 12. maj 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 29. og 30. maj 2024. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Østerby på telefon 72384704 eller funktionsleder Charlotte Hyldgaard på telefon 72385595.
Der kan indgå en mindre personligheds- og logikanalyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen, som blot er et samtaleværktøj, hvor der ikke er nogle rigtige eller forkerte svar.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst for kontorelever i staten.
Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Ansættelse er pr. 1. september 2024. Arbejdsstedet vil være Fabriksvej 13, 7600 Struer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Struer Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Struer, Fabriksvej, 7600 Struer
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036768