Vil du være en del af et vores team indenfor eIndkomst?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at arbejde i en varieret hverdag med flere bolde i luften, har du kompetencer inden for regnskab og lønforhold, og har du lyst til at bidrage til at styrke kvaliteten af data i eIndkomst i forhold til virksomheders lønindberetninger? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

Vil du være en del af et spændende team og har du lyst til at blive sagsbehandler med fokus på indberetning af data til eIndkomst, så søger Persondata 4 - eIndkomst en detaljeorienteret sagsbehandler.

Det offentlige udbetalingssystem, fx udbetaling Danmark, ATP, SU, A-kasser og kommunerne anvender dataoplysninger fra eIndkomst og data i eIndkomst bruges også internt i Skatteforvaltningen til bl.a. forskud- og årsopgørelsen.

Arbejdsopgaver i eIndkomst:

  • Sagsbehandling vedrørende manglende eller forkerte lønindberetninger til eIndkomst,
  • opfølgning på lønindberetninger og tilbageførsler til eIndkomst ved telefonisk kontakt til virksomhederne,
  • kontrol af om lønsedler stemmer med virksomhedens indberetninger til eIndkomst,
  • ad hoc-opgaver inden for eIndkomst eller opgaver, hvor andre i teamet har brug for assistance.
Om dig:
Er du en teamplayer med et stort engagement og har du gode evner med tal og regnskabsmæssig forståelse, så læs endelig videre

Vi søger dig, som er

  • udadvendt, og med en positiv indstilling til opgaverne
  • servicemindet og med gode kommunikationsevner
  • detaljeorienteret og grundig med dine opgaver
  • vægter dine arbejdsopgaver højt
  • struktureret i dit arbejde i en travl hverdag
Vi forestiller os, at du har en baggrund som f.eks. administrativ medarbejder, finansøkonom, professionsbachelor i Skat eller har arbejdet inden for lønadministration, bank eller lignende.

Vi tilbyder:
Et spændende job i samarbejde med 20 dygtige og engagerede kollegaer i Persondata 4 – eIndkomst.

Vi er et stærkt fagligt team af gode kollegaer med en humoristisk og uformel omgangstone. Du vil blive en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor dagligdagen er præget af frihed under ansvar, godt humør og en kultur, der prioriterer samarbejde og faglig sparring.

Det er fedt at være en del af et så dygtigt fagligt team med et godt sammenhold og være en del af en vigtig samfundsopgave som giver os alle noget tilbage igen”, siger Lone som har været i enheden i 2 år og fortsætter ”jeg har meget høj grad af selvbestemmelse over min hverdag, og gode kollegaer, som er imødekommende og som udviser interesse for mig.”

Vi tilbyder også:

  • Et godt og trygt oplæringsmiljø, hvor du sammen med dygtige og ansvarsbevidste kolleger kommer godt i gang med dine opgaver
  • en spændende og afvekslende arbejdsdag
  • gode kollegaer der er åbne og imødekommende
  • et godt arbejdsmiljø præget af faglig dygtige og engagerede kollegaer
  • mulighed for kompetenceudvikling og videre-/efteruddannelse efter behov
Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Onboarding:
I forbindelse med din opstart hos os, skal du deltage i et onboarding program, som skal sikre, at du hurtig opnår den baggrundsviden, som er nødvendig for at kunne udføre dine arbejdsopgaver og samtidig får en god tilknytning til både din enhed, Persondata og Skattestyrelsen som arbejdsplads. På den måde skal onboarding programmet bidrage til, at du føler dig tryg og sikker i din rolle, og at du får en god begyndelse i din karriere ved Skattestyrelsen.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 2. april 2024.

Spørgsmål til stillingen besvares gerne af funktionsleder Bettina Kaastrup på tlf. 72 37 08 92.

Vi forventer at afholde 1. samtaler den 8. april 2024. Der vil indgå en logisk test og en personlighedsanalyse ansættelsesforløbet forinden afholdelse af en 2. samtale, som forventes, afholdt den 15. april 2024. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Stillingen ønskes besat senest den 1. september 2024.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Fabriksvej 13, 7600 Struer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Struer Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Struer, Fabriksvej, 7600 Struer

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010027

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet